loading...
کلبه سرگرمی تفریحی
مــــــــد روز . ¦ . مــــــــد روز . ¦ . مــــــــد روز . ¦ . مــــــــــــــــــــــــــد روز . ¦ . مــــــــد روز . ¦ . مــــــــد روز . ¦ . مــــــــد روز
http://upir.ir/93dey/%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D9%88-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%DA%A9-17.jpgمدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید http://upir.ir/93dey/hh132.jpg
گــالــری عــکــس خــوانــنــدگــان پــاپ . ¦ . گــالــری عــکــس خــوانــنــدگــان پــاپ . ¦ . گــالــری عــکــس خــوانــنــدگــان پــاپ
ادمین بازدید : 554 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید

http://axgig.com/images/51249113685332740997.jpg

اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید

http://axgig.com/images/51249113685332740997.jpg

اس ام اس تیکه دار

من دلم گرم تو بود ، تو سرت گرم دلم …


اس ام اس دروغ و فریب

سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من …

بر تن کن دروغ هایی را که بافتی …


اس ام اس حرف های دروغ

باید قاب بگیرم حرف هایت را

همه “عکس” شدند !


اس ام اس هفت خط بودن

یه خط داشت اما هفت خط بود …

به همین سادگی !


اس ام اس خیانت و محبت

دنیا رو می بینی ؟

حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …

ولی محبت خیانت میاره !


اس ام اس تاوان دادن بخاطر عشق

اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست

تاوان با تو بودنه !


اس ام اس خاموش بودن گوشی

مشترکم بودی که در دسترس نبودی !

خاموشت کردم تا ابد


اس ام اس بزرگ بینی

گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی

فقط به خاطر خطای دیدم بود

میدونی که من آستیگماتم


اس ام اس تیکه دار تنهایی

هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که با بودنشون

به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !


اس ام اس غلط در زندگی

لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم …

“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …


اس ام اس اعتماد سوخته

آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …

آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !


اس ام اس بی مهری

از همه جا بوی مهر میاد ، از تو هنوزم بوی بی مهری !


اس ام اس تنفر داشتن

من خیلی “با احساسم”

ولی یادت نره ؛ تنفرم یه حسه … !


اس ام اس حرف

می بینی ؟

بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم

که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی …


اس ام اس بی وجدانی

هیسسسسسسسسسس …

کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن ، آهسته تر سراغش را بگیر !

ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !


اس ام اس بازی کردن

دل من تنها بود …

دل تو اما نه …

آفرین بر دل پر مشغله ات …

کز سر لطف با دلم بازی کرد …


اس ام اس تیکه دار روی حرف ایستادن

عزیزم …

شما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه به حرفات …


اس ام اس زخم خوردن

دل شما کاروانسرا نیست

نگذارید دیگران وسط دل شما

خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند


اس ام اس عشق مرده

حرفی نیست

فقط مینویسم رفت ، آن احساسی که تو را دوست میداشت


اس ام اس هیچ و پوچ

خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم می گذری ، دنیا به آخر می رسد …

دنیایت من بودم که به آخر رسیدم و تو اکنون هـــــیــــــچ نیستی !


اس ام اس مردمان این دوران

از روی کینه نیست اگر خنجر به سینه ات می زنند !

این مردمان تنها به شرط چاقو دل می برند …


اس ام اس سنگین و زخمی

گاهی باید آدمای اطرافت رو کنار بذاری !

بعضیارو برای یک ساعت و بعضیا رو برای همیشه


اس ام اس تیکه انداختن

شاید واسه خودت کسی باشی

ولی واسه من هیچی نیستی


اس ام اس سنگین در مورد دروغ

سراب هم که دیدی تظاهر کن که داری ازش آب میخوری و سیراب میشی !

نزار به دروغش افتخار کنه !


اس ام اس سنگین اشتباه

چه کرده ای با من که این روزها

تــــو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم ؟


اس ام اس تیکه دار فراموش کردن

گفتم فراموشت میکنم !

گفت نمیتونی …

رفت ، بعد از یه مدت برگشت ؛ گفت دیدی نمیتونی ؟

گفتم شمــــــا ؟


جملات سنگین و تیکه دار

 

برچسب ها اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید آپدیت , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید دانلود , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید نرم افزار , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید نسخه جدید , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید بروزرسانی , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید اموزش , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید سریال نامبر , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید کد , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید دانلود رایگان , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید کتاب پی دی اف , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید دمو , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید پیش نمایش , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید نسخه رایگان , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید تصویر , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید درایور , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید اخرین نسخه , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید خواندن , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید کتاب الکترونیکی , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید ورژن جدید نرم افزار , اس ام اس تیکه دار و شاخ شکن سری جدید اپدیت جدید نرم افزار ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
گــالــری عــکــس خــوانــنــدگــان پــاپ . ¦ . گــالــری عــکــس خــوانــنــدگــان پــاپ . ¦ . گــالــری عــکــس خــوانــنــدگــان پــاپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 298
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,128
  • بازدید ماه : 876
  • بازدید سال : 23,706
  • بازدید کلی : 110,160
  • کل کل دختر و پسر
    اخبار

    http://upir.ir/93dey/Untitled_6b597.png

    http://upir.ir/93dey/Untitled1_6cf60.png

    http://upir.ir/93dey/%D8%AB%D8%B5%D8%AB%D9%82%D8%B5.png

    http://upir.ir/93dey/%D8%B4%D8%B3%D8%A8.png

    http://upir.ir/93dey/%D8%B4%D8%B5%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D8%B4.png

    http://upir.ir/93dey/%D8%B4%D8%B5%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D8%A8.png

    http://upir.ir/93dey/%D8%B6%D8%B5.png